Powered by Smartsupp

Program lojalnościowy

  • Jak działa program lojalnościowy PINMANIA.PL?

    Punkty mogą być naliczane wyłącznie zarejestrowanym Klientom sklepu internetowego www.pinmania.pl. W związku z tym też, pierwszą czynnością jaką należy uczynić to założenie konta i dokonywanie transakcji logując się do tego konta.


    Jeśli chodzi o samo gromadzenie punktów, punkty lojalnościowe przypisywane są do zrealizowanych i opłaconych zamówień, złożonych w systemie sklepu. Punkty nie są naliczane dla zamówień realizowanych w innych kanałach dystrybucji. Punktów nie może również naliczyć "ręcznie" obsługa sklepu, np. za transakcje zrealizowane w przeszłości czy takie zakupy, które zostały dokonane np. bezpośrednio w oddziale, bez wcześniejszego zamówienia w sklepie internetowym.


    Punkty, jakie otrzymamy za zakup konkretnego przedmiotu widoczne są na karcie produktu. Tylko za zrealizowane i opłacone zamówienia produktów z wskazaną ilością punktów lojalnościowych, system naliczy prawidłowo punkty. Do zamówień nieopłaconych (przelewem, za pobraniem) do momentu ich opłacenia, punkty nie zostaną naliczone.

  • Chciałbym za uzbierane punkty odebrać nagrodę.

    W kwestii zakupu za punkty zamówienie należy złożyć w systemie zakupów przez stronę www.pinmania.pl - nie jesteśmy w stanie takiego zamówienia zrealizować bezpośrednio / w innej formie - wyboru należy dokonać z szerokiej oferty asortymentu dostępnego w sklepie  www.pinmania.pl. Ograniczeniem jest wybór towaru, na który w systemie punktów mamy zgromadzoną pełną wartość punktów - system nie przewiduje realizacji zamówień za punkty z dopłatą.

    Wchodząc w kartę przedmiotu konkretnego asortymentu odnaleźć możemy  informację o cenie za gotówkę lub za punkty. Jeśli Klient posiada na koncie wystarczającą ilość punktów, poza standardowym przyciskiem "dodaj do koszyka", który umożliwia zakup za gotówkę pojawia się również przycisk (nieco poniżej "dodaj do koszyka") "Kup Za Punkty". Klikając w ten przycisk, przedmiot dodaje się do koszyka za punkty, nie naliczając kosztów w złotówkach.

    Co istotne, koszyk nie może mieć wartości zerowej, tj. nie ma możliwości złożenia zamówienia za 0,00zł, więc poza przedmiotem/przedmiotami za punkty, do koszyka należy dołączyć jakikolwiek, nawet najtańszy przedmiot. W przypadku gdy w koszyku będzie/będą wyłącznie przedmioty za punkty (tym samym wartość zamówienia poza punktami wyniesie 0,00zł pojawi się błąd i zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane). Dołączając jakikolwiek, najtańszy nawet przedmiot za złotówki, zamówienie pojawia się ponownie jako możliwe do zrealizowania.


Prawdziwe opinie klientów
5 / 5.0 1206 opinii
pixelpixel